Pravilnik za odobravanje priča

 

Osnovni kriterijumi pri odobravanju:

  1. Iskrenost
  2. Originalnost
  3. Važnost za druge

Priče koje sadrže neke od navedenih elemenata neće biti objavljene:

  1. Izjavne rečenice koje predstavljaju direktan govor mržnje prema naciji, religiji, ugroženoj društvenoj grupi itd.
  2. Vređanje nije dozvoljeno na bilo kojoj osnovi
  3. Eksplicitne vulgarnosti i psovke
  4. Religijske, verske, sektaške i druge neprimerene konotacije
  5. Pornografski sadržaji
  6. Izjave koje ukazuju na kršenje zakona i ustava (teška krivična dela)
  7. Morbidne i bizarne izjave koje mogu dovesti do uznemirenja javnosti
  8. Izjave koje pozivaju na agresiju i nasilje
  9. Ispovesti koje se ponavljaju

Saveti:

  1. Nastojte da vaše ispovesti budu originalne
  2. Trudite se da ispovesti budu gramatički i pravopisno korektne i da dužina priča ne prelazi 200 reči
  3. Nemojte koristiti CAPS LOCK (sva velika slova)

Slučajan izbor priče

Koreograf Savković, koji je prethodnih meseci radio na baletu Hazarski rečnik - Lovci na snove, po odlasku iz Srbije na društvenim mrežama ostavio je sledeću poruku: "Ne pitaj me ništa, jedva ostah živ u toj smrdiji. Strašno." Nakon što je ovom porukom izazvao čitav niz burnih reakcija, koreograf Savković je pokušao da se opravda izjavom da je "smrdija" izraz kojim se koriste kulturno-umetnički delatnici iz Srbije, te da se iskreno izvinjava svima onima koje je uvredio. Lično, nikada nisam čula da neko kulturnu scenu Srbije zove kulturnom scenom Smrdije ma koliko bio ogorčen na (ne)prilike koje su je zadesile, a ako to i čini smatram da pravo na to imaju isključivo oni kojima je ta ista Srbija i/ili Smrdija domovina. Podsetiću, i predstavnici afroameričke zajednice se međusobno oslovljavaju sa pogrdnim imenima, ali za njih je, uprkos tome, nedopustivo da im se na isti način obrate oni koji nisu deo njihove zajednice.


Ispričane priče

Pratite nas na

Pratite nas redovno na našoj Facebook strani

 

Pratite nas redovno na našem YouTube kanalu

Projekat podržala

Projekat je podržala Fondacija za otvoreno društvo, Srbija